Resident Evil 7 – Një vështrim mbi lojën

Nuk dihej më parë, por Resident Evil 4 ishte fillimi i fundit. Në shumë mënyra, seria 4 eshte loja më e bukur e gjithë frashizës, ajo gjithashtu sinjalizoi fillimin e transformimit të lojës nga zhaner survival-horror ne diçka shumë më të frikshme. Në kontrast, për Resident Evil 7: Biohazard është premtuar një rikthim drejt formës origjinale, një lojë tmerrësisht e frikshme në çdo hap të saj. Në një botë të harruar, loja sjell horror të fokusuar tek lojtari së bashku me të gjithë kurset që pret nga një loje survival. Nuk ka më pemë aftësish të tepruara apo misione të gjata kërkimi objektesh, thjesht udhëzimi i personazhit për ti mbijetuar një makthi të kthyer në realitet.

Gjatë lojës ti mund të përdorësh armë por nuk duhet të ngatërrosh këtë lojë me një lojë aksion. Kurdoherë që ti mendon se je aq i fuqishëm sa të përballosh çdo gjë, loja gjen një mënyrë të të sjellë përsëri me këmbë në tokë. Personazhet e RE7 nuk kanë asnjë lloj lidhje me personazhet e serive të kaluara por thelbi i lojës ndjehet kudo, duke filluar që nga puzzle deri tek hile me natyrë psikologjike të përdorura për të ngjallur frikë.

RE7 ka marrë edhe disa këshilla nga lojërat moderne horror, duke i kushtuar më shumë vëmendje perspektives first-person. Fansat e lojës Outlast mund të vërejnë mjaft ngjashmëri përsa i përket strukturës së historisë dhe skenarëve që loja ofron. Çdo lëvizje që ti bën duhet të shkojë sipas skenarit të parashikuar nga krijuesit e lojës. Kjo do të thotë harxhim i kotë i armatimeve për kundërshtarë të cilët nuk janë parashikuar të vdesin në këtë fazë të lojës por të paktën atmosfera gjatë këtyre përballjeve ka shumë tension dhe emocion. Në fund të përballjes nuk të ndodh gjithmonë të tmerrohesh por do jesh goxha i stresuar gjatë kësaj periudhe.

Emocionet bien gjatë fundit sepse ti vazhdon të bësh detyra të ngjashme gjatë gjithë lojës. Vetë lojës mund ti ishin shtuar disa momente unike, që përcjellin emocione të forta por prit pak. Gjatë lojës ka momente të tilla të cilat kur godasin, godasin fort!

Historia e lojës ndjek aventurat e një personazhi tejet normal, quajtur Ethan ëinters. Pas marrjes së një video të mistershme të koduar nga gruaja e tij, e cila supozohet e humbur prej 3 vitesh, Ethan e gjen veten në një pronë të rrënuar thellë në moçalishtet e Luisianas. Aty ai zbulon një familje të çmendur dhe shumë pyetje të tjera. Fatmirësisht loja nuk sillet rreth një subjekti të rëndomtë të tipit “vazjë në rrezik”. Historia nuk ka të bëjë fare me gruan, por vetëm si ti shpëtosh një makthi.

Në përgjithësi historia godet në shenjë. Gershetimet dhe ndryshimet janë të parashikueshme por është emocionuese ti përjetosh, dhe për këtë loja nuk të lë të presesh gjatë. Historia drejtohet tek një qëllim i dukshëm, duke bërë edhe rrethanat të punojnë drejt këtij qëllimi. Çdo pjesë përbërëse e lojës punon vetëm për këtë qëllim, të të bëjë ty të ndihesh në ankth për çfarë do të ndodhë më pas. Resident Evil 7 përqëndrohet më shumë në krijim e kësaj atmosfere se sa thjesht disa skena të frikshme herë këtu e herë aty.

Loja përdor bukur pjestarë të ndryshëm të familjes për të dhënë efekte të veçanta. Babai, Jack përdoret për të trembur për vdekje në mënyrë direkte nga ku edhe shumë prej luftimeve në fillim të lojës kanë pikënisjen. Mamaja, Marguerite kërkon të përdorësh teknika më të fshehta për ta luftuar. Kjo mënyrë e të luajturit të siguron disa prej momenteve më tensionuese gjatë lojës dhe deri diku kundershtari më emocionues. Djali i familjes, Lucas vendos kurthe të ngjashëm me filmin “Sharra” që do të të bëjnë të hapësh sytë mirë dhe të kesh kujdes nga gjëra që më parë nuk kishin rëndësi.

Ndërsa RE7 nuk e përmban versionin multiplayer, ju mund të luani të gjithë fushatën në PSVR. Në thelb, përmbajtja mbetet e njëjtë, por e servirur në mënyrë të tillë që ju të përjetoni se ajo vërtet ndryshon. Në përgjithësi, VR(virtual reality) punon mirë: grafika mbajnë deri, duke synuar ndihet intuitive (sidomos kur ju mund pjesërisht të synojë thjesht duke kthyer kokën tuaj), dhe horror vetëm në përgjithësi ndihet më reale dhe të menjëhershme, kur ajo zë fushën tuaj të gjithë të parë. Dhe e rëndësishmja, RE7 bën gjithçka që mundet për të ofruar një përvojë të top-shtresore, duke përfshirë një suitë të fuqishme të opsioneve projektuar për të minimizuar siklet. Ndërsa unë nuk mund të imagjinohet duke luajtur të gjithë fushatën 12-orëshe me një kufje në, RE7 është padyshim një opsion të mahnitshme për tifozët VR.

Gjatë fundit të lojës do ndihesh gati për ta përfunduar aventuren pa pengje. Loja e mbyll historinë e saj pikërisht kur fillon dhe bëhet e mërzitshme, megjithëse eksperienca që jep është vërtetë e veçantë. Disa nga Boss Fights mund të jenë paksa kontradiktor në aftësitë që kërkojnë dhe disa pjesë të historisë mund të zgjaten më shumë se ç’duhet por gjithsesi Resident Evil 7 shënon një sukses të madh. Loja kishte një qëllim të caktuar dhe nuk bie ndesh me të gjatë çdo pjese të saj. Gjithashtu, duke iu kthyer horrorit, Resident Evil 7 është bërë përseri diçka e veçantë.